REGULAMIN
Zasad kilka coby żyło nam się lepiej
- Pokoje wynajmujemy na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od 15.00 do 10.00,
- Wpłata zadatku w ustalonej wysokości warunkuje rezerwację, wpłaty rezerwacyjne stanowią zadatek, o którym mowa w art. 394 kodeksu cywilnego
- Przed dokonaniem wpłaty bardzo prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności miejsc.
- Prosimy w korespondencji podawać daty początkowe oraz końcowe pobytu wg dnia zameldowania oraz dnia wymeldowania z obiektu.
- W celu ułatwienia kontaktu prosimy o podanie NUMERU KONTAKTOWEGO w korespondencji mailowej.
- FAKTURY VAT ZALICZKOWE – wystawiamy na ŻYCZENIE KLIENTA max do 7 dni od wpłaty na podstawie wystawionego paragonu. Prosimy o podanie NIPu – ponieważ tylko do paragonu z wpisanym NIPem można wystawić później fakturę.
- ZWROTY: 1 ) W przypadku odwołania standardowej rezerwacji w terminie krótszym niż 2 tygodnie przed przyjazdem wpłacona kwota nie zostaje zwrócona.
- 2) W przypadku rezerwacji WESELNYCH zadatek
- zostaje zwrócony jeżeli termin jest odwołany nie krócej niż 8 miesięcy przed pierwotnym terminem, zwrot następuje do 60 dni od dnia pisemnego poinformowania o rezygnacji z organizacji przyjęcia. Istnieje możliwość jednokrotnej zmiany daty przyjęcia weselnego.
- Ceny obejmujące Usługi hotelowe oraz Usługi gastronomiczne mają wliczony podatek VAT w wysokości 8%.
- W przypadku nie przyjechania do godziny 18.00, bez wcześniejszego powiadomienia rezerwacja przepada.
- Meldujemy i rozliczamy się pierwszego dnia pobytu
- Wewnątrz budynku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia,
- TV i czajnik ogólnodostępny na sali jadalnej
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00,
- Drzwi wejściowe zamykamy ok 23.00 prosimy o zgłoszenie jeżeli wracacie Państwo później
- Standardowo śniadania wydawane są w godzinach 8.30-10.00, w sytuacji zamówień grupowych godziny mogą ulec zmianie.
- Podczas pobytu z czworonogiem: Zawsze przed przyjazdem prosimy o zgłoszenie zamiaru przyjazdu ze zwierzęciem, pokoje, które oddajemy wówczas do dyspozycji gości posiadają panele. Ponadto na miejscu należy wyprowadzać zwierzątko POZA teren posesji, nie wolno zostawiać go samego w pokoju pod nieobecność właścicieli, wszelkie powstałe szkody pokrywa właściciel zwierzęcia. Nie wprowadzamy zwierzaków na jadalnię gdzie wystawiony jest stół szwedzki. Pobyty w czasie wesel, imprez oraz balu sylwestrowego są niemożliwe ze zwierzętami. Za pobyt ze zwierzęciem pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 40 zł/dobę bez względu na wielkość, wagę, usposobienie czy historię pobytów w innych obiektach.
- Prosimy o sprawdzenie stanu wyposażenia pokoi po objęciu i zgłaszanie ewentualnych braków.
- Prosimy nie wnosić mokrego sprzętu narciarskiego do pokoi,
- Na życzenie gości sprzątamy pokoje w trakcie pobytu,
- Pokoje mogą zostać doposażone są w małe ręczniczki i mydełka na życzenie gości.
- Na terenie Sowiej Grapy jest udostępniony dla wszystkich hot-spot,
- Chęć zakupu drewna prosimy zgłaszać przed rozpaleniem ogniska,
- Parking jest niestrzeżony, bezpłatny
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia powstałe podczas pobytu z ich winy lub osób go odwiedzających. Przedłużenie wynajmu sal poza godziny przedstawione w dedykowanej ofercie generuje dodatkowe koszty naliczane za każdą rozpoczętą godzinę.
- Za rzeczy pozostawione na terenie posesji oraz w Ośrodku nie ponosimy odpowiedzialności. Przedmioty pozostawione w pokojach są deponowane przez tydzień od momentu wyjazdu gości. W celu wysyłki pozostawionych rzeczy prosimy o zamówienie kuriera, nasz adres to Rzeczka 38, 58-320 Walim, oraz o powiadomienie nas o dniu odbioru.
- W dniu wyjazdu prosimy o opuszczenie pokoju i zdanie klucza do godziny 10.00, po uprzednim uzgodnieniu wydłużamy dobę hotelową jeżeli pokój nie zostaje zajęty tego samego dnia przez kolejnych gości.
Życzymy udanego pobytu !
SOWIA GRAPA team