REGULAMIN

Zasad kilka coby żyło nam się lepiej

  • Pokoje wynajmujemy na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od 15.00 do 10.00,
  • Wpłata zadatku w ustalonej wysokości warunkuje rezerwację, wpłaty rezerwacyjne stanowią zadatek, o którym mowa w art. 394 kodeksu cywilnego 
  • Przed dokonaniem wpłaty bardzo prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności miejsc.
  • Prosimy w korespondencji podawać daty początkowe oraz końcowe pobytu wg dnia zameldowania oraz dnia wymeldowania z obiektu.
  • W celu ułatwienia kontaktu prosimy o podanie NUMERU KONTAKTOWEGO w korespondencji mailowej.
  • FAKTURY VAT ZALICZKOWE – wystawiamy na ŻYCZENIE KLIENTA max do 7 dni od wpłaty na podstawie wystawionego paragonu. Prosimy o podanie NIPu – ponieważ tylko do paragonu z wpisanym NIPem można wystawić później fakturę.
  • ZWROTY: 1 ) W przypadku odwołania standardowej rezerwacji w terminie krótszym niż 2 tygodnie przed przyjazdem wpłacona kwota nie zostaje zwrócona.
  • 2) W przypadku rezerwacji WESELNYCH zadatek
  • zostaje zwrócony jeżeli termin jest odwołany nie krócej niż 8 miesięcy przed pierwotnym terminem, zwrot następuje do 60 dni od dnia pisemnego poinformowania o rezygnacji z organizacji przyjęcia. Istnieje możliwość jednokrotnej zmiany daty przyjęcia weselnego. 
  • Ceny obejmujące Usługi hotelowe oraz Usługi gastronomiczne mają wliczony podatek VAT w wysokości 8%.
  • W przypadku nie przyjechania do godziny 18.00, bez wcześniejszego powiadomienia rezerwacja przepada.
  • Meldujemy i rozliczamy się pierwszego dnia pobytu
  • Wewnątrz budynku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia,
  • TV i czajnik ogólnodostępny na sali jadalnej
  • Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00,
  • Drzwi wejściowe zamykamy ok 23.00 prosimy o zgłoszenie jeżeli wracacie Państwo później
  • Standardowo śniadania wydawane są w godzinach 8.30-10.00, w sytuacji zamówień grupowych godziny mogą ulec zmianie.
  • Podczas pobytu z czworonogiem: Zawsze przed przyjazdem prosimy o zgłoszenie zamiaru przyjazdu ze zwierzęciem,  pokoje, które oddajemy wówczas do dyspozycji gości posiadają panele.  Ponadto na miejscu należy wyprowadzać zwierzątko POZA teren posesji, nie wolno zostawiać go samego w pokoju pod nieobecność właścicieli, wszelkie powstałe szkody pokrywa właściciel zwierzęcia. Nie wprowadzamy zwierzaków na jadalnię gdzie wystawiony jest stół szwedzki. Pobyty w czasie wesel, imprez oraz balu sylwestrowego są niemożliwe ze zwierzętami. Za pobyt ze zwierzęciem pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 40 zł/dobę bez względu na wielkość, wagę, usposobienie czy historię pobytów w innych obiektach.
  • Prosimy o sprawdzenie stanu wyposażenia pokoi po objęciu i zgłaszanie ewentualnych braków.
  • Prosimy nie wnosić mokrego sprzętu narciarskiego do pokoi,
  • Na życzenie gości sprzątamy pokoje w trakcie pobytu,
  • Pokoje mogą zostać doposażone są w małe ręczniczki i mydełka na życzenie gości.
  • Na terenie Sowiej Grapy jest udostępniony dla wszystkich hot-spot,
  • Chęć zakupu drewna prosimy zgłaszać przed rozpaleniem ogniska,
  • Parking jest niestrzeżony, bezpłatny
  • Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia powstałe podczas pobytu z ich winy lub osób go odwiedzających. Przedłużenie wynajmu sal poza godziny przedstawione w dedykowanej ofercie generuje dodatkowe koszty naliczane za każdą rozpoczętą godzinę. 
  • Za rzeczy pozostawione na terenie posesji oraz w Ośrodku nie ponosimy odpowiedzialności. Przedmioty pozostawione w pokojach są deponowane przez tydzień od momentu wyjazdu gości. W celu wysyłki pozostawionych rzeczy prosimy o zamówienie kuriera, nasz adres to Rzeczka 38, 58-320 Walim, oraz o powiadomienie nas o dniu odbioru.
  • W dniu wyjazdu prosimy o opuszczenie pokoju i zdanie klucza do godziny 10.00, po uprzednim uzgodnieniu wydłużamy dobę hotelową jeżeli pokój nie zostaje zajęty tego samego dnia przez kolejnych gości.

Życzymy udanego pobytu !
SOWIA GRAPA team